قیمت انواع تصفیه آب خانگی گروه صنعتی تصفیه اب قدکساز

قیمت انواع تصفیه آب خانگی گروه صنعتی تصفیه اب قدکساز

قیمت تصفیه آب خانگی آب مهم‌ترین نوشیدنی مورد نیاز انسان است که برای رفع عطش و پخت و پز غذا کاربرد مهمی دارد؛ هرچند آب آشامیدنی شهروندان توسط ادارات آبفا تصفیه و توزیع می‌شود اما شهروندان برای رسیدن به آب سالم و بهداشتی به سمت استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی روی آوردند. مهم‌ترین کاربرد این دستگاه‌ها جداسازی املاح معلق، کلر و سایر آلودگی‌های نباتی و فیزیکی از آب است؛ همچنین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی دارای فیلترهای قلیایی سازو املاح معدنی جهت افزودن برخی از املاح به آب هستند؛ فیلتر کربن، فیلتر فرابنفش، فیلتر رسوب و فیلتر ممبرین مهم‌ترین فیلترهای این دستگاه‌ها به شمار می‌آیند.

 دستگاه تصفیه کننده آب برند آکوآ اسپرینگ مدل RO-SF5200

۷۰ درصد بدن انسان سالم را آب تشکیل می‌دهد و سیستم بدن برای درست عمل کردن به روزانه ۸ لیوان آب نیاز دارد، از این رو آب منشاء حیات و سرآغاز زندگی همه موجودات زنده است.

افزایش جمعیت در سال‌های اخیر، ریزش فاضلاب در رودخانه‌ها، استفاده از پمپ‌ آب برای ایجاد فشار در کنار فرسوده شدن تجهیزات شرکت آب و فاضلاب سبب شده که کیفیت آب لوله کشی بسیاری از شهرها پایین بیاید و استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به یک ضرورت برای خانواده‌های ایرانی تبدیل شود.

 دستگاه تصفیه کننده آب برند اکسپرس واتر مدل EP_4050

فروشگاه: فروش تصفیه آب شرکت قدکساز®

SHOP: www.ighadaksaz.ir brand: ghadaksaz

آموزشگاه: آموزش تصفیه آب کارخانه آب پاک سازان™ 

WEB: www.abpaksazan.com brand: abpaksazan

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به روز ترین و داغ ترین اخبار

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی