تولید انواع فیلتر شنی تصفیه اب صنعتی کارخانه اب پاک سازان

تولید انواع فیلتر شنی تصفیه اب صنعتی کارخانه اب پاک سازان

قیمت فیلتر شنی بسته به نوع فیلتر و میزان استفاده از استخر، فیلترهای استخر 6 تا 12 ساعت در روز کار می کنند. فیلتر شنی یکی از قدیمی ترین و ارزان ترین فیلترهایی است که می توانید خریداری کنید. فیلتر شنی دارای مخزنی است که بسته به اندازه مخزن مقدار مشخصی ماسه یا کوارتز وارد می کند، مخزن فیلتر تا 75 درصد با ماسه پر می شود و تا 25 درصد از فضای مخزن خالی می ماند.

جنس فیلتر شنی

با عبور آب از لوله ها، از فیلتر عبور می کند، کثیفی و زباله در داخل فیلتر استخر باقی می ماند، این آب تمیز و تصفیه می شود و آب تمیز از طریق لوله خروجی به داخل استخر رها می شوداکثر شرکت های تولید کننده تجهیزات استخر به شما این امکان را می دهند که فیلتر مناسب برای استخر خود را انتخاب کنید و نکات و توصیه هایی را در طول مسیر ارائه دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

فیلتر شنی

بسته به طول فصل شنا و نحوه نگهداری از استخر، ماسه داخل فیلتر شنی معمولاً هر سه تا پنج سال یکبار تعویض می شود. با عبور آب از روی ماسه، ذرات ماسه گرد می شوند که این کار باید انجام شود زیرا فیلتراسیون به خوبی پیش نمی رود.یک فیلتر شنی معمولاً دارای یک شیر چند پورت است که بین سه تا شش عملکرد را برای فیلتر امکان پذیر می کند. در طول عملیات فیلتر معمولی، شیر روی حالت فیلتر تنظیم می شود.

منبع:

https://abpaksazan.com/

https://www.technol.si/en/water-treatment/horizontal-filters-for-desalination-plants/

https://ighadaksaz.ir/

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به روز ترین و داغ ترین اخبار

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی