فونت 11 مرداد سال 1400 چیست؟

فونت 11 مرداد سال 1400 چیست؟

فونت 11 مرداد سال 1400 چیست؟

خوشنویسی یعنی این که زیبا نوشتن و خلق کردن زیبایی است و با طراحی حروف و نگارش ساده متفاوت است خوشنویسی در تمام فرهنگ ها به چشم می خورد اما در سرزمین های اسلامی واقع است خوشنویسی در چین از کیفت انتزاعی و تصویر خاصی بر خور دار است این خط برای مسلمانان اهمیت خاصی داشته و آن را هنر تجسم کلام وحی می دانستند و به عنوان والاترین هنر مورد توجه است قدیمی ترین نسخه قران به خط کوفی است و بعد ها هنرمندی به نام شیرازی خطوطی را نظیر محقق.ریحان. ثلث.نسخ. رقاع.و توقیع را به وجود آورد خلاصه خط در همه کشورها در همه دوره ها مورد استفاده بوده و البته خوشنویسی ابزارهای مختلفی از جمله قلم نی و کاغذ مخصوص به خود دارد.

فونت‌فارسی کاغذ الف، قلمی سنگین و بولد است و برای تیتر و سرصفحه‌ها و کارهای تبلیغاتی از جمله، بیلبورد، پوستر و … کاربرد بسیاری دارد. فونت کاغذ الف بر پایه فونت diba اثر زیبای دامون خانجانزاده و توسط مرتضی آخوندپور طراحی و پیاده‌سازی شده است. در طراحى این تایپ فیس به مبانى حروف و رسم الخط ایرانى و عادات و خاطرات نوشتارى مردم در چند دهه‌ى اخیر و ظرایف هندسه و محاسبات رسامى توجه زیادى شده است.

امام علی (ع) نیز خط زیبا را از کلیدهای  روزی معرفی می‌کند تا بر جنبه اقتصادی خط تاکید کند؛ برای آنها که خواهان کسب و معیشت که در فرصتهای پیش آمده و موقعیت های مرتبط شغلی می‌تواند یکی از کلیدهای فتح و گشایش در این باب باشد.

فونت فارسی در ذات دارای نامنظمی های ظاهری است که خطاطان در گذشته به سلیقه‌ی شخصی آنها را منظم می‌کرده‌اند. با از بین بردن بدون فکر این نامنظمی، مخصوصا در حروف متن؛ تایپ، فونت فارسی خوانایی خود را از دست می‌دهند.

ایران فونت تاکنون ۳۳۳ محصول زیبا و متنوع را در اختیار مخاطبان خود قرار داده و بیش از ۱۳ هزار بار مورد اعتماد شما قرار گرفته است؛ در این سال‌ها لحظه‌ای از ارتقای کیفیت محصولات غافل نبوده‌ایم و به یاری خدا در آینده نیز شاهد محصولات متنوع‌تری خواهیم بود.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به روز ترین و داغ ترین اخبار

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی