فونت یک مجموعه همسان

فونت یک مجموعه همسان

Welcome to iranfont’s Newsletter by me, iranfont. Iran Font Persian font source in Iran Graphic design with Iran Fonts Attractive fonts and the latest Persian fonts and so on.

iranfont

فونت

در حروفچینی فلزی فونت اندازه خاص وزن و سبک حروف بود. هر فونت یک مجموعه همسان از نوع بود, با یک قطعه (یک “مرتب سازی”) برای هر علامت یا نشان حجاری, و یک سبک حروف متشکل از طیف وسیعی از فونت که طراحی کلی به اشتراک گذاشته.

Leave a comment

در استفاده از مدرن با ظهور نشر رومیزی “قلم” آمده است مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک مترادف برای “فونت” اگر چه یک فونت معمولی (یا “فونت خانواده’) متشکل از تعدادی از فونت ها. به عنوان مثال ، حروف “بائر” شامل فونت “منظم” ، “پررنگ” ، “کج” و کج پررنگ و هر یک از این در اندازه های مختلف وجود دارد. اصطلاح “فونت” به درستی به هر یک از این اعمال به تنهایی اما ممکن است دیده می شود استفاده آزادانه برای اشاره به کل حروف. هنگامی که در کامپیوتر استفاده می شود ، هر سبک در یک “فایل فونت”دیجیتال جداگانه است.

iran font

Share iranfont’s Newsletter

در هر دو حروفچینی سنتی و استفاده مدرن ، کلمه “فونت” اشاره به مکانیسم تحویل از حروف. در حروفچینی سنتی ، فونت را از فلز یا چوب ساخته شده: برای نوشتن یک صفحه ممکن است فونت های متعدد و یا حتی فونت های متعدد نیاز دارد. کلمه فونت (به طور سنتی املای چشمه در انگلیسی, زبان انگلیسی, اما در هر صورت

Share

https://fontfarsi.substack.com/p/persian-and-english-fonts?r=fy1es&utm_campaign=post&utm_medium=email&utm_source=copy

فونت فارسی

تق شده از فرانسوی میانه فونت “[چیزی است که] ذوب; ریخته گری”.[1] اصطلاح اشاره به روند ریخته گری نوع فلز در یک نوع ریخته گری. در یک کتابچه راهنمای چاپ (لترپرس) خانه کلمه “فونت فارسی” را به یک مجموعه کامل از نوع فلزی استفاده می شود که به حروفچینی کل صفحه مراجعه کنید. بالا — و حروف کوچک نام خود را به دلیل که در مورد نوع فلز در برای حروفچینی دستی واقع شده بود: مورد فوقانی دور تر و یا مورد پایین تر نزدیک تر. همان تمایز نیز با شرایطو کوچک اشاره شده است.

  1. font farsi
  2. iran font
  3. font iran
  4. بر خلاف سبک حروف دیجیتال ، یک فونت فلزی یک تعریف واحد از هر یک از شخصیت را شامل نمی شود ، اما شخصیت های معمول استفاده می شود (مانند حروف صدادار و دوره) می فیزیکی بیشتر نوع قطعه شامل داشته باشد. فونت زمانی که خریداری جدید اغلب به عنوان به فروش می رسد (به عنوان مثال در یک الفبای رومی) , به این معنی که این امر می تواند اندازه فونت 12 نقطه حاوی 14 بزرگ “A”s, و 34 کوچک
  5. بقیه شخصیت ها در مقادیر مناسب برای توزیع حروف در آن زبان ارائه می شود. برخی از نوع فلزی شخصیت های مورد نیاز در حروفچینی مانند خط تیره و فضاهای line-height spacers نمی شد بخشی از یک فونت خاص اما generic قطعات است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد با هر فونت.[2] فاصله خط است که هنوز هم اغلب به نام “پیشرو”, به این دلیل که نوار مورد استفاده برای فاصله خط از سرب ساخته شد (به جای آلیاژ سخت تر مورد استفاده برای قطعات دیگر). این فاصله نوار ساخته شده از سرب به دلیل منجر شد نرمتر فلز از سنتی جعلی نوع فلز قطعه (که بخشی سرب آنتیموان و قلع) و فشرده سازی بیشتر به راحتی زمانی که “قفل” در چاپ “تعقیب” (یعنی یک حامل برای برگزاری همه نوع با هم).

شاه کلید افزودن تمایل ایرانیان به مطالعه است. به همان اندازه که نیاز به پیشرفت فناوری و ابزارآلات داریم به افزودن کیفی و کمی دانلود رایگان فونت فارسی نیز نیازمندیم. چرا که قلم زیربنای شکل گیری نوشتار است. نوشتاری که یکی از شاخصه‌های فونت ایران اصلی پیشرفت به شمار می‌آید. در این دوران، روزانه میلیون‌ها نوشتار در زمینه‌های گوناگون از طریق کتاب، روزنامه، بیل‌بورد، پوستر، تلویزیون، کامپیوتر و صدها طریق دیگر منتشر می‌شود. مدت زمان زیادی است که متن وسیله‌ی اصلی مبادله، انتقال، ویرایش و ثبت ایده‌هایمان می‌باشد. امروزه به واسطه اینترنت، نامه‌ی الکترونیکی، ارسال پیام‌های متنی، پیام‌رسانی آنی، پردازش رایانه‌ای متون، خلق پرزنتیشن و حتی صفحه گسترده‌ها، بیش از هر زمان دیگری با فونت در تعامل هستیم.

در 1880s–1890s, “سرب داغ” حروفچینی اختراع شد که در آن نوع بود و بازیگران آن را به عنوان مجموعه یا قطعه قطعه (به عنوان در تکنولوژی) یا در تمام خطوط از نوع در یک زمان (به عنوان در Linotype تکنولوژی). علاوه بر ارتفاع شخصیت ، هنگام استفاده از حس مکانیکی اصطلاح ، ویژگی های متعددی وجود دارد که ممکن است فونت ها را تشخیص دهند ، هرچند که آنها نیز به اسکریپت ها بستگی دارند که حروف پشتیبانی می کند. در الفبای اروپایی اسکریپت ، یعنی. لاتین ، سیریلیک و یونانی ، از جمله خواص اصلی هستند عرض سکته مغزی ، به نام وزن ، سبک و یا زاویه و عرض شخصیت. فونت به طور منظم و یا استاندارد است که گاهی اوقات روم برچسب, هر دو آن را متمایز از جسورانه و یا نازک و از کج یا مورب. کلمه کلیدی برای پیش فرض, مورد به طور منظم است که اغلب برای انواع حذف شده و هرگز تکرار, در غیر این صورت این امر می تواند بولمر کج به طور منظم, بولمر جسورانه به طور منظم و حتی بولمر به طور منظم به طور منظم. روم همچنین می توانید به پوشش زبان از یک فونت مراجعه, اقدام به عنوان یک مختصر برای “اروپای غربی”.

فونت های مختلف از همان فونت استفاده می شود ممکن است در همان کار را برای درجات مختلف از خوانایی و تاکید و یا در یک طراحی خاص برای آن را بیشتر بصری بهره.
وزن

وزن یک فونت خاص ضخامت شخصیت به تشریح نسبت به ارتفاع خود است.
دخان وزن نویه.

منابع:

https://mmianaby.medium.com/persian-and-english-fonts-1104181c1291

https://myrow.tebyan.net/newindex.aspx

https://fontfarsi.substack.com/p/persian-and-english-fonts?utm_campaign=post&utm_medium=email&utm_source=copy

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به روز ترین و داغ ترین اخبار

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی