مجموعه فونت فارسی ایرانی 2021

مجموعه فونت فارسی ایرانی 2021

برای خرید مجموعه فونت های دستنویس دانلود مجموعه فونت فارسی منتظر کدتخفیف خاصی نباشید، ما این مجموعه رو تضمین میدهیم که باید همیشه در ابزار یک طراح گرافیست حرفه ای باشد و بی دریغ برای به روز رسانی و اضلاحات فنی این مجموعه همیشه در تلاش بوده ایم.

فونت دستنویس اتصالات همسان ندارد و بعضاً ما فونت های شبه دست نویس در سراسر اینترنت در حوزه گرافیک و رشته فونت میبینیم. در فونت دستنویس خروجی وزن های بالا و پایین بسیار مشکل است فلذا حقوق طراحان فونت را پایمال نکنید و قدر این عزیزان را بیشتر بدانید! نگویید حالا یک فونت است و تاثیری ندارد بفکر آینده کشور باشید نگذارید برای فونت محتاج طراحان دیگر کشور ها باشیم. ترمینال های ابتدا و انتهای فونت دستنویس بسیار سخت و با حوصله کار شده اند.

فونت دست نویس

به متنی که نویسنده‌ی آن، آن متن را با دست نوشته باشد را دست نویس گویند، شما در اینجا با تمامی فونت های دستنویس مواجه هستید که هر کدام دستخطی بوده و تبدیل به فونت های دیجیتال شده و برای خرید و دانلود رایگان برای شما عزیزان قرار گرفته شده است.

دانلود مجموعه فونت فارسی سری اول
دانلود مجموعه فونت فارسی سری اول فونت جدید فونت رایگان فونت پولی

مجموعه ای از کامل فونت فارسی؛ برای خرید مجموعه فونت های فارسی هیچ وقت دیر نیست، شما با خرید این مجموعه از آپدیت های ماهانه بسته بهرمند خواهید شد. مجموعه فونت کامل و بی نقض از مجموعه فونت کردی گرفته تا فونت هایی که در پایین واستون تحلیل کردیم، فونت های گرافیکی و کاربردی مخصوص بلاگر، اینفلوئنسر و فریلنسرهای عزیز مجموعه فونت های کشیده و کاتب قدیمی و جدید مجموعه فونت قلم های برتر سایت ایران فونت. فونت های قرآنی و فونت های مخصوص اینشات و فونت پیکس ارت برای دانلود این مجموعه فونت تایپوگرافی همین الان اقدام کنید این بسته به ارزش ۱۹۲۰۰۰ تومان هم اکنون ۹۶۰۰۰ تومان در اختیار تمام همراهان و خریداران عزیز iran font قرار گرفته شده است.

دانلود مجموعه فونت فارسی سری دوم
دانلود مجموعه فونت فارسی سری دوم فونت جدید فونت رایگان فونت پولی
  • مجموعه فونت های اسلیمی
  • مجموعه فونت های نماد
  • مجموعه فونت های دستنویس
  • مجموعه فونت های مذهبی
  • مجموعه فونت های نستعلیق
  • مجموعه فونت های نستعلیق شکسته

و… کلی مجموعه ارزشمند جمع آوری شده توسط تیم پشتیبانی ایران فونت، مجموعه فونت فارسی مخصوص تکست گرافی فونت‌هایی مخصوص؛ فتوشاپ، ویندوز، موبایل و از همه مهم تر مجموعه فونت ورد

چرا باید پکیج مجموعه فونت فارسی فونت+ رو تهیه کنم؟

فونت پلاس شامل چرا ارزشمند است؟

  1. هدیه اول:‌ مجموعه ای از فونت های نستعلیق کم یاب که چه عرض کنم ! نایاب و دست نیافتنی !!
  2. هدیه دوم: تکمیل رایگان ابزار طراحی شما با بی نیازی از هر مجموعه فونت دستنویس ! با این هدیه جلب توجه کنید.
  3. هدیه سوم: سوپرایز های ماهانه در پکیج فونت+ سایت رسمی ایران فونت | دایرکتوری منابع فونت فارسی، عربی و انگلیسی

موفقیت 1 شبه قابل افتخار نیست! از قدمت این مجموعه شکرف بیش از یک دهه از تولد سایت میگذرد و شما با خریدی ارزان شاهد معجزه خواهید بود، بهتره خودمون رو آپدیت نگه داریم.

آیا میدانستید با این مجموعه فونت از آپدیت‌های ماهانه تخصصی رایگان بهرمند می شوید !

با خرید این پکیج اسم شما در قرعه کشی ماهانه باشگاه مشتریان ایران فونت قرار خواهد گرفت. برای خریداران این مجموعه هر ماه 1 کد تخفیف 100% محدود ارسال خواهیم کرد.

 

  • یک خروار دلیل برای تهیه خریدن این پکیج فونت ارزشمند وجود دارد!؟ قیمت مناسب طراحی زیبا خوانایی وضوح بالا همراه با دسته بندی شامل پرشین گلف، یاقوت تایپوگرافر ، نستعلیق شکسته و… طبقه بندی فونت های عربی دارای کچ پژ و فونت های انگلیسی(لاتین) ترکیبی و غیره ما در این بسته بهترین فونتها را برای استفاده شما یکپارچه و یکدست کردیم. یعنی فونتهای سری B را از 90 به 358 عدد افزایش دادیم. این فونتها کاملا فارسی هستند.
  • قبل از خرید این مجموعه فونت به نکات زیر توجه کنید!؟ خیلی از ماها عادت داریم وقتی ویندوزمون رو تازه نصب کردیم بریم از سایت های مختلف فونتهای رایگان رو دانلود و نصب کنیم و مشکلی که برامون پیش میاد فونت های سیستممون تکراری میشن! چرا؟؟ چون هر ارائه کننده ای اسم فونت رو یجوری نوشته عکس پایینو نگاه کنین وقتی من فونت Titrرو سرچ کردم چندتا آورده با اسامی مختلفاما پکیجی که ما آماده کردیم دیگه این مشکلات رو پیدا نمیکنی و همشون بصورت کاملا صحیح نامگذاری شدند و کاملا استانداردند و اینه تفاوت رایگان و پولی

خرید مجموعه فونت فارسی

خرید مجموعه فونت؛ اولین و بزرگترین مجموعه فونت Font Collection ادعای ما این است که بسته جامع فونت فارسی بزرگترین بسته فونت فارسی در جهان است، نه فقط از نظر تعداد از نظر کیفیت نیز این بسته را منحصر به فرد میدانیم. با اطمینان خاطر به شما وعده می‌دهیم ما در این بسته هیچ فونت رایگانی را از قلم نینداختیم بلکه فونت های رایگان شگفت انگیزی هم برایتان در این مجموعه ارزشمند قرار داده ایم و با داشتن این بسته‌ی ویژه فونت شما به بزرگترین آرشیو فونت فارسی مجهز شده‌اید.

 

مجموعه فونت فارسی iran font
مجموعه فونت فارسی iran font سایت فونت فارسی ایران فونت ایران

مجموعه فونت ttf

مجموعه فونت فارسی ttf حقیقتا کار بزرگی صورت گرفته است. حالا بیش از 1 دهه از تولد مجموعه ایران فونت میگذرد. صرف 1 دهه زمان و انرژی و بررسی هزاران فونت از سراسر جهان، جمع آوری، بازبینی، و بعضا اصلاح و ارتقای آنها اتفاق کمی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت. به اعتقاد ما با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد این بسته، حرفه‌ای بودن، جدید، جامع و یکپارچه بودن؛ بهترین بسته‌ی فونتی خواهد بود که تا حال حاضر عرضه شده است. این تنها یک بخش از محتویات بسته‌ی جامع فونت فارسی است.محتویات بسته جامع فونت فارسی

این بسته شامل همه فونتهایی است که تاکنون از سایت ایران فونت منتشر شده و صدها فونتی که تاکنون در ایران منتشر نشده است. این بسته حاوی بخش‌های زیر است:iran font Social Networks

فونت های نایاب عربی
فونت های خطی و ایموجی
فونت های سیمبل و کاراکتری
همراه با فونت شکسته نستعلیق و 15 فونت اختصاصی ایران فونت

سری فونت های لوگو(برند)های معروف
سری فونت های دو و سه زبانه (سپهر میتونی واسه این نماد فونت های عربی و انگلیسی فارسی رو بچینی کنار هم)
سری فونت های گوگل، سامسونگ، ماکروسافت، آدوبی،آیفون(اپل) و اندرود
سری فونت های بنایی، مغربی(آندلسی)، مشرقی و…

  • 358 فونت سری بی (IRANFONT 2021) ما در این بسته بهترین فونتها را برای استفاده شما یکپارچه و یکدست کردیم. یعنی فونتهای سری B را از 90 به 358 عدد افزایش دادیم. این فونتها کاملا فارسی هستند.
  • 1191 فونت جدید غیر ایرانی (NEW Arabic Fonts) این بسته شامل بی نظیرترین فونتهای طراحی شده توسط طراحان بی نظیر جهان از سال 2010 تاکنون هستند.
  • 103 فونت جدید ایرانی (NEW Iranian Fonts)  همه فونتهای رایگانی که طراحان ایرانی از سال 93 تاکنون طراحی کردند در این بسته یافت خواهید کرد. به خاطر خاص بودن این فونتها ما آنها را جدا قرار دادیم.
  • 100 فونت هدیه (Bunes) در این بخش بهترین فونتهای نسخ، نستعلیق، شکسته نستعلیق، فونتهای فارسی شرکتهای مهم چون مایکروسافت، ادوب، اپل، سامسونگ، اندروید و… به طور جدا گذاشته شدند.
  • 15 فونت اختصاصی (Exclusive) شامل پرشین گلف، یاقوت تایپوگرافر ، خوزستان و… (سوپرایز) از همه مهم تر آپدیت های ماهانه این بسته شگفت انگیز است.

 

برای اینکه آرشیو شما هیچ نقصی نداشته باشد پیشنهاد میکنیم سایر بسته هایی که همراه این پکیج منتشر شده (فونتهای MJ، فونتهای بهیج، فونتهای لاینوتایپ) را نیز دانلود کنید.

اگر یک گرافیست و یا طراح حرفه ای هستید، اگر در صفحه آرائی نشریات و کتب فعالیت می‌کنید، اگر یک کانون تبلیغاتی هستید و… در خرید این بسته شک نکنید!

در این مجموعه با ارزش فونت فارسی شما با آپدیت های ماهانه و اصلاحات در فونت های موجود در پکیج دیگر نیاز به هیچ دایرکتوری دیگر و نامعتبری نخواهید بود، بی تردید این پکیج بسته فونت فارسی را خریداری و دانلود کنید.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به روز ترین و داغ ترین اخبار

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی